DaaniaMedics heeft ook in 2025 met de meeste zorgverzekeraars contracten afgesloten, dat betekent dat de behandelingen voor vergoeding in aanmerking komen als u verzekerd bent bij een van de volgende zorgverzekeringsmaatschappijen:

Achmea  met haar labels: FBTO,  Interpolis, De Friesland, Zilveren Kruis N.V. (inclusief Pro Life Zorgverzekeringen en Zilveren Kruis ZieZo) en AON.

VGZ met haar labels: IZA, UMC, Univé (waaronder Zekur), Bewust, IZZ, Promovendum, National Academic, Besured en Iptiq.

DSW met haar labels: Stad Holland en In Twente,

ONVZ met haar labels: VvAA en PNO zorgverzekeraar en Jaaah.

ASR met haar labels: DitZo en De Amersfoortse.

ENO en haar label Zorgdirect.

Menzis en haar label Hema.

Staat uw zorgverzekeringsmaatschappij niet erbij, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat uw zorgverzekeringsmaatschappij een dochteronderneming is van een van de genoemde maatschappijen. Ook als dat niet het geval is, kunnen de behandelingen voor vergoeding in aanmerking komen, wij kunnen u daarover nader informeren en contact opnemen met uw verzekeringsmaatschappij.

Let op!!  Het is uw verantwoordelijkheid om vooraf te controleren of de behandelingen bij DaaniaMedics voor vergoeding door uw zorgverzekeraar in aanmerking komen. 

Let op!! DaaniaMedics heeft in 2025 geen zorgverlenersovereenkomst met CZ (en haar labels: Just, Nationale Nederlanden en OHRA).  Dat betekent dat indien u bij CZ (of haar labels) verzekerd bent u de kosten zelf moet betalen. Aangezien DaaniaMedics voldoet aan alle wettelijke eisen en een goedgekeurd kwaliteitsstatuut heeft, kunnen de behandelingen achteraf voor vergoeding in aanmerking komen, echter zult de consulten vooraf zelf moeten betalen.

 Let op!! Het is uw verantwoordelijkheid om voorafgaande aan uw behandelingen bij uw zorgverzekeraar na te vragen of de behandelingen vergoed zullen worden en wat uw eigen risico is. 

Niet-verzekerde zorg:

Voor niet-verzekerde zorg hanteren wij maximumtarieven per zorgproduct zoals vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit, de NZA. Voor overige niet-verzekerde activiteiten, bv expertise of rapportage, rekenen wij eveneens tarieven zoals vastgesteld door de NZA. Meer informatie hierover kunt u lezen op de homepagina van deze website.

Eigen risico:

Zorgverzekeraars hebben een verplicht eigen risico vastgesteld. Hoe hoog uw eigen risico is kunt u bij uw zorgverzekeraar navragen. Indien u eerder bij een ziekenhuis bent geweest zult u meestal het eigen risico al verbruikt hebben en hoeft u dus niet nogmaals een eigen risico betalen voor diagnostiek en behandeling bij DaaniaMedics.

No-show: (Niet verschijnen, afspraak niet minimaal 24 uren van te voren gewijzigd of meer dan 15 minuten te laat)

Als u uw afspraak niet kunt nakomen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. U kunt u afspraak altijd kosteloos wijzigen als u dat minimaal 24 uren van te voren doet. Als service naar u, accepteren wij ook als u de voicemail (tijdig) inspreekt voor het wijzigen van een afspraak, of u stuurt een mail naar de praktijk.  Voicemail berichten komen ook als  email bij ons binnen, waarin datum en tijdstip van het inspreken worden vermeld hierdoor kunnen niet alleen wij, maar ook u, altijd verifiëren of een afspraak tijdig was gewijzigd. Indien u zich zich niet hieraan houdt, of u bent meer dan 15 minuten te laat op uw afspraak, dan zijn wij genoodzaakt om het no-show tarief met u te verrekenen. Momenteel bedraagt dit 50,- euro per keer.

Let op!

Voor no- show in geval van medische expertise, rapportage of second opinion hanteren wij een ander tarief. Lees hierover verder op de betreffende pagina.

Afsprakenapp:

Als extra service heeft de praktijk een afsprakenapp. Indien u wordt ingeschreven krijgt u uitleg (middels een folder) en toegangscodes zodat u altijd uw afspraken bij de hand heeft en altijd en heel simpel kunt inzien. Daarnaast krijgt u automatisch en kosteloos twee dagen voor uw afspraken, herinneringsberichten. Ook staan de contactgegevens (telf.nr en emailadres) van de praktijk in de AfsprakenApp vermeld, zodat u simpel en altijd contact kunt opnemen met de praktijk. Let op, als u belt en niemand kunt spreken, kunt altijd de voicemail inspreken. U hoeft dus nooit te wachten op kantoortijden indien u een afspraak wil wijzigen.

Indien u buitenkantoortijden belt en u wilt teruggebeld worden dan streven wij ernaar u binnen 24 uren en maximaal binnen twee dagen terug te bellen.

http://daaniaMeds.afsprakenapp.nl